Vragen?
 
  • Ik heb problemen met inloggen
    Krijgt u de melding 'e-mailadres onbekend' dan betekent dit dat u nog geen account hebt. Indien u bent aangemeld voor onze e-mail nieuwsbrief betekent niet automatisch dat u ook een account bij Wijn import Kovino heeft, deze staan los van elkaar.

 

  • Heeft u wel een account? Controleer dan of het mailadres juist is ingevoerd.

 

  • Krijgt u de melding 'e-mailadres al in gebruik', dan is er al een account met uw e-mailadres. Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

 

  • Er zit geen factuur in de doos, hoe kan ik nu betalen?
    U ontvangt uw factuur per mail, nadat de wijn is bezorgd. Heeft u betaald met Bancontact dat geval is uw orderbevestiging tevens uw factuur.

 

  • Waar kan ik mijn bezorging volgen en/of wijzigen?
    Wanneer uw bestelling is verstuurd ontvangt u een e-mail  met daarin de informatie omtrent de bezorging en een track & trace code per doos zodat u uw bestelling kunt volgen. Deze mail ontvangt u een werkdag voor bezorging.

 

  • Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik deze inwisselen?
    Heeft u een  cadeau- of waardebon ontvangen? Deze kunt u verzilveren door de kortingscode in te voeren bij uw winkelwagen. Klik hier voor een uitgebreide uitleg.
  • Heeft u nog vragen? Stuur dan een e-mail met uw vraag naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

     

    Versie maart 2020


Afdrukken   E-mailadres