Vragen?
- Ik heb problemen met inloggen
Krijgt u de melding 'e-mailadres onbekend' dan betekent dit dat u nog geen account hebt. Indien u bent aangemeld voor onze e-mail nieuwsbrief betekent niet automatisch dat u ook een account bij Wijn import Kovino heeft, deze staan los van elkaar.
- Heeft u wel een account? Controleer dan of het mailadres juist is ingevoerd.
- Krijgt u de melding 'e-mailadres al in gebruik', dan is er al een account met uw e-mailadres. Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
- Er zit geen factuur in de doos, hoe kan ik nu betalen?
U ontvangt uw factuur per mail, nadat de wijn is bezorgd. Heeft u betaald met Bancontact dat geval is uw orderbevestiging tevens uw factuur.
- Waar kan ik mijn bezorging volgen en/of wijzigen?
Wanneer uw bestelling is verstuurd ontvangt u een e-mail met daarin de informatie omtrent de bezorging en een track & trace code per doos zodat u uw bestelling kunt volgen. Deze mail ontvangt u een werkdag voor bezorging.
- Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik deze inwisselen?
Heeft u een cadeau- of waardebon ontvangen? Deze kunt u verzilveren door de kortingscode in te voeren bij uw winkelwagen. Klik hier voor een uitgebreide uitleg. -
Heeft u nog vragen? Stuur dan een e-mail met uw vraag naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Versie maart 2020